ABOUT
philosophy
人々の生活(ライフスタイル)に欠かせない存在として、古代から利用されてきたハーブ。食用・飲用・美容・園芸・装飾など生活のあらゆる場面で利用されてきました。医学の進歩とともにその需要は減ったものの、近年では,健康・環境志向の高まりにより変革などから、自然治癒の力を生かすハーブが再び見直されています。
ファッションも科学の進化で、より多くの方が楽しめるものになりました。しかし、トレンド・おしゃれという外的の先に、私たちは何を求め何を提案していくべきなのか?
約1万年前に生まれたハーブ。時代がどんなに変化しようと、今でも愛されるハーブのように存在感のあるブランドを立ち上げたいと思います。メンタルヘルスブランド。
「mallow blue 」mallow blue(マロウブルー)とは、ハーブティーの名前です。女性の心を魅了するサプライズハーブティー。深い青色からピンク色に変わるさまは、朝日が昇る前の美しい空色の変化に似ていることから「夜明けのハーブティー」とも呼ばれています。
Herbs have been used since ancient times as essentials in people’s lives. They are used in many aspects in life, such as food, drinks, beauty, gardening, and decoration. Although the demand has decreased with the progress of medicine, herbs that utilize the power of natural healing have been given more credit in the past few years due to the rising of health and environmental orientation.
WWith the evolution of science, fashion has become something that people can enjoy even more. But what should we seek and what should we propose beyond trends and fashion?
Herbs were born about 10,000 years ago. No matter how the times change, like the herbs loved after all the years, that is the kind of brand we want to create. A mental health brand.
“mallow blue” Mallow blue is a name for a kind of herbal tea.
A surprise herbal tea that amuses the minds of women. Also known as the “tea of breaking dawn” from its similarity to the way the beautiful sky colors change from blue to pink before sunrise.
concept
時代と気分を通して、洗練された品のあるスタイルを提案。ベーシックな服を少しだけ「DRESS UP」したスタイル。型に、はまらない個のスタイル。
キーワードは、「時代を超える」 「ミニマル 」 「清潔 」 「カラ−セラピ− 」
キーカラーは、「青−」「黄−」 「ピンク−」
Through times and moods, we recommend sophisticated and classy styles.
Styles of basic clothing “DERSSED UP” just a little. Individual and unconventional styles.
The key words are, “Timeless” “Minimal” “Clean” “Color therapy”
The key colors are, “Blue” ”Yellow” ”Pink”